لزوم مطالعه دقیق آیین نامه ایجاد دفاتر و هماهنگی با انجمن

با توجه به اعلام شکایت اکثر دفاتر شهر همدان از یکی از دفاتر پیشخوان خارج از شهر همدان  که خلاف مقررات و بدون هماهنگی با انجمن اقدام به ایجاد باجه در یکی از سازمانها جهت ارایه خدمت به همشهریان محترم نموده که موجب متضرر شدن و ایراد خسارت به دفاتر همدان شده است.

این انجمن اقدام به پیگیری و مذاکره با دفتر مذکور نمود که علت اصلی را عدم اطلاع دفتر مورد نظر از قوانین و مقررات ایجاد دفاتر پیشخوان تشخیص داده و نسبت  به جمع آوری باجه مذکور اقدام نمود.

لذا به کلیه دفاتر پیشنهاد میگردد که یکبار دیگر نسبت به مطالعه دقیق آیین نامه و دستورالعملهای مربوط به ایجاد دفاتر اقدام نموده تا دیگر شاهد چنین مشکلاتی که موجب بی اعتمادی و دلخوری همکار ان عزیز نسبت به یکدیگر می شود نباشیم.

راه اندازی سامانه ثبت اطلاعات و مشخصات دفاتر پیشخوان دولت

 به اطلاع کلیه دفاتر پیشخوان دولت در استان همدان می رساند سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی سامانه جامع دفاتر پیشخوان خدمات دولت را جهت یکارچه سازی اطلاعات و ثبت مشخصات دارندگان دفاتر راه اندازی کرده است.

جهت ثبت نام و تکمیل مشخصات به آدرس http://bpms.cra.ir مراجعه نمایید و در قسمت خدمات الکترونیک منو ثبت کاربر جدید را انتخاب نمایید و یا از لینک http://bpms.cra.ir/sso وارد صفحه ثبت نام شوید.

ضمنا، بعد از ثبت نام و جهت پیگیری های بعدی می توان از وب سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وارد سامانه شوید.

فایل راهنمای ثبت نام

sabtenam-cra_2