قرعه کشی شرکت پارسیان

ettelaie_005

 

جشنواره تابستانی پارسیان ویژه دفاتر پیشخوان دولت

                                                                                                                        پیرو قرارداد منعقده با انجمن ، شرکت پارسیان اقدام به برگزاری قرعه کشی بین دفاتر فعال در فصل تابستان نموده است

 جهت کسب اطلاع بیشتر به آدرس همدان سرپل یخچال کوچه مخابرات پلاک۱۰۰ مراجعه

 و یا با شماره ۳۲۵۱۸۶۸۴ تماس حاصل نمایید.

فقط تا ۱۵ مرداد ماه فرصت دارید تا با تهیه کارت و دستگاه پارسیان در قرعه کشی شرکت نمایید.

شروع ساماندهی و یکسان سازی درگاه پرداخت قبوض در دفاتر

ettelaie_005

 

با سلام

ضمن عرض تبریک بابت فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات شما سروران،به اطلاع میرساند انشااله از امروز یکشنبه بازرسی از دفاتر جهت بررسی درگاه مورد استفاده ثبت قبوض ،وجود تضمینات لازم و توضیحات ضروری مبنی بر لزوم ثبت قبوض از طریق پست بانک یا پارسیان آغاز خواهد شد.

دفاتری که شبکه پست بانک آنها (سیمیا) وصل باشد و همچنان قصد ادامه همکاری داشته باشند ،ضمن تنظیم صورتجلسه ای که به استحضار کارگروه خواهد رسید،قید خواهد شد که کلیه مسئولیتها و عواقب ناشی از تخلفات احتمالی بانکی به عهده دفتر و پست بانک می باشد.

اما چنانچه دفتری فاقد قرارداد با پست بانک باشد،می بایست حد اکثر ظرف یک هفته نسبت به عقد قرارداد با پست بانک یا پارسیان اقدام نماید.

خارج از این دو حالت دفاتر به هیچ عنوان مجاز به دریافت قبوض نخواهند بود.

جهت اطلاع از نحوه عقد قرارداد با شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با دفتر انجمن تماس حاصل فرمایید. 

لزوم رعایت نرخنامه مصوب کارگروه برای تمامی دفاتر استان

notice_002

 

ضمن عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما سروران گرامی به عرض میرساند برای چندمین بار نرخنامه مصوب خدمات دفاتر استان در انتهای مطلب به اطلاع میرسد.در صورت اخذ مبالغی خارج از تعرفه (بیشتر یا کمتر)علاوه بر تصمیمات کارگروه،(عدم تمدید پروانه،قطع شبکه خدمات،عدم ارایه خدمات جدید و ….) دفتر متخلف به سازمان تعزیرات حکومتی نیز معرفی میگردد.یادآور میشود مرجع اعلام تعرفه خدمات،کارگروه دفاتر پیشخوان استان بوده که در سایت انجمن و سایت کارگروه دفاتر قابل رویت و دانلود میباشد.

(نرخنامه)

ساماندهی درگاههای ثبت قبوض دریافتی توسط دفاتر

notice_002

 

سلام

پیرو خبر منتشره در تاریخ ۲۵ خردادماه مبنی بر عقد قرارداد با شرکت تجارت الکترونیک پارسیان جهت تجهیز دفاتر به دستگاههای پوز و بارکد خوان برای ثیت قبوض،به اطلاع میرساند قرارداد با این شرکت نهایی شده و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان آماده اجرای مفاد قرارداد می باشد.لذا دفاتر متقاضی میتوانند ضمن درخواست و تامین تعهدات لازم از درگاه مذکور اقدام به ثبت قبوض نمایند.یادآور میشود تنها دفاتری مجاز به دریافت قبوض خواهند بود که دارای قرارداد معتبر با پست بانک و یا انجمن جهت دریافت قبوض باشند،در غیر اینصورت در بازرسیهایی که از این پس به دفعات مکرر  توسط انجمن و شرکتهای طرف قرارداد صورت خواهد پذیرفت، با دفاتری که بدون قرارداد با هیچیک از این بانکها اقدام به دریافت قبوض مشترکین مینمایند طبق آیین نامه برخورد خواهد شد.

ثبت نام در طرح بیمه تکمیلی پزشکی (درمان)مدیران و کارکنان دفاتر پیشخوان دولت استان همدان

news_004

 

با سلام

به اطلاع دفاتر عزیز میرساند،خوشبختانه پس از سالها پیگیری و رایزنی با شرکتهای بیمه، هم  اکنون در مرحله عقد قرارداد با یکی از شرکتهای بیمه جهت دریافت بیمه تکمیلی پزشکی (درمان) می باشیم.لذا لازم است دفاتر متقاضی هرچه سریعتر جهت انجام مراحل پایانی قرارداد، در خواست کتبی خود را به انجمن ارسال نمایند.